Monday 25 April 2011

Eventhough you're not here with us ...... and we're not there for you ......

okay , entry kalini aku tujukan buat sahabat baik aku atau dalam bahasa inggeris nya kita sebut BEST FRIEND . .  nama dia Fazlien (nickname) . okayy .. fazlien skrg skolah dekat mrsm pahang .. jauh tuuu ... nak buat cmna .. nak belajaq punya pasal .. sebab apa aku tulis pasal dia ialah sebab aku rindu kat dia .. mana tak nya .. dulu masa dia still ada kt sggs , setiap pagi mesti aku ngn syazana nanti tunggu dia .. cuma makan tu kadang2 ja aku lepak dgn depa .. sekarang bila dia dah takdak , tiap2 hari aku lepak dgn syazana .. cuma skrg ni , ada la hal apa tak tau yg melanda diriku dan juga syazana ( cewah ! ayat tak leh blah! xD) .. seriously .. aku ingt cuma kami dua ja yg ada masalah , rupanya fazlien pun ada .. smlm masa dia telefon aku , dia cerita dia ada gaduh jugak .. tak sangka betoi aku .. kami bertiga ada masalah dalam masa yg sama .. lawak betoi ! xD .. tapi aku rasa agak kesian dan risau pasal dia .. yala, kat sini , aku ada syazana untuk defend aku .. tapi dia kat sana sorang2 .. kesian betoi kat dia .. tak pa fazlien .. apa2 pun aku dgn syazana sentiasa ada untuk hang ! .. kami sedia angkat hang bila hang jatuh .. kami sedia papah hang bila hang tak terdaya .. kami akan sentiasa ada di belakang hang .. :)

sincerely , Hyoyun Kyunnie